DIGITALNI FORMULARI
Optimizujte rad bez papira tako što ćete kreirati digitalne formulare koje zaposleni sa svojih mobilnih uređaja mogu da popune bilo kada i bilo gde.
RešenjaDigitalni formulari
DIGITALNI FORMULARI
Optimizujte rad bez papira tako što ćete kreirati digitalne formulare koje zaposleni sa svojih mobilnih uređaja mogu da popune bilo kada i bilo gde.
RešenjaDigitalni formulari
Digitalizujte se
Iskoristite priliku da digitalizujete sve papirne formulare koje vaši zaposleni svakodnevno koriste. Kreirajte prilagođene obrasce koji su specifični za vaše poslovanje dodavanjem i uređivanjem šablona obrazaca koji zahtevaju samo najbitnije informacije.
Obrasci i izveštaji na koje ste navikli ali u digitalnoj formi
Vaši zaposleni moći će da pristupe i popune bilo koji obrazac u pokretu koristeći Fleetmotive GO mobilnu aplikaciju. Svi obrasci koje kreiraju vaši zaposleni biće dostupni u aplikaciji, omogućavajući im da pristupe pritiskom na dugme!
Efikasniji i organizovaniji
rad zaposlenih
Zaboravite svakodnevno deljenje i prikupljanje formulara, rešavanje zagubljenih i zaostatke u obradi. Uštedite vreme tako što ćete dobiti konstantan pristup svim potrebnim formularima - ispunite, pošaljite i obradite!
Brz pristup za ceo tim
Digitalni formulari se često koriste za pravljenje faktura za izvršene usluge, utrošeni materijal, utrošeno vreme i druge nastale troškove. Pošto se digitalni obrasci odmah učitavaju na platformu, knjigovođe mogu da im pristupe i da ih koriste za pokretanje procesa naplate, čime će vaše poslovanje biti lakše.
Potpuno prilagodljivo za sve
Digitalni formulari su savršeno rešenje za kompanije iz svih oblasti - od logistike i građevinarstva do transporta i održavanja. Ovo su samo neki od primera kako digitalni formulari mogu biti korisni.
Formulari za isporuku se mogu koristiti u različitim sektorima i nivoima lanca snabdevanja. Vi kreirate šablon u okviru Fleetmotive platforme a vaši zaposleni ih popunjavaju u pokretu koristeći Fleetmotive GO aplikaciju za vozače. Samo dodajte potrebne informacije i potpise i pošaljite potvrdu čim bude gotovo.
Formulari za troškove su odličan alat za pojednostavljenje informacija o isporučenim proizvodima, korišćenim materijalima ili obavljenim poslovima vašem računovodstvu. Na ovaj način vaš tim može fakturisati klijentima i brže završavati poslove.
Informacije koje vaši vozači mogu da pruže o svom svakodnevnom putovanju – početak i kraj smene, pređena kilometraža i zaustavljanja, čak i dopunjavanje goriva – mogu pomoći u održavanju solidnog uvida u stanje voznog parka. Digitalni formulari će učiniti podnošenje informacija manje opterećujućim za vaše vozače i mnogo lakšim za obradu!
U slučaju da vaš vozač doživi saobraćajnu nezgodu, uvek će biti pri ruci digitalni formular za izveštavanje o situaciji, potencijalnoj šteti i o tome da li je vozilo bezbedno za nastavak putovanja.
Formular se može koristiti i kao kontrolna lista. Ukoliko ste proizvođač, monter, kompanija za isporuku ili radite u maloprodaji, možete koristiti digitalnu listu inventara koja će vam pomoći da se uverite da su sve stavke tu.
Dodatne pogodnosti sa digitalnim obrascima
♦ Digitalizacija će pomoći u ostvarivanju vaših ciljeva održivosti smanjenjem potreba proizvodnje, obrade i skladištenja papirnih formulara
♦ Papirni obrasci se često mogu zagubiti, dok će digitalni uvek biti dostupni na vašem serveru
♦ U digitalnoj formi će uvek biti više nego dovoljno prostora za sve vaše formulare
♦ Digitalni formulari, isto kao i papirni, daju vam mogućnost za potpis
♦ Ukoliko vam ikada zatreba fizička kopija obrasca, dovoljno je samo da je odštampate!